Hoppning lördag

Igår blev det hoppning och den här gången fick jag med min fina pojkvän som fotade! Bilderna har jag redan lagt upp men tänkte skriva lite om passet också. Red en liten övning som jag tyckte var superbra. Red i en åtta, först travade vi över tre travbommar och efter det fattade vi galopp och galopperade över en bom, saktade av till trav och så samma sak igen. Sen la jag hopp så bommen blev en liten sockerbit. Vi försökte hoppa alla hinder i galopp så vi får in det i system. Sen hoppade vi en oxer på 85cm! Riktigt stolt att jag vågade, Lill Uffe vet jag att han kan men jag är lite feg. Men det går framåt, det var faktiskt inte alls läskigt att rida mot hindret. Han hoppade ganska stort över och då hinner man ju tänka lite när man är där uppe och svävar, lite läskigt endå haha! 
 
Idag har vi vart i Västerås och där lyckades jag konstigt nog handla lite till pollen. Ett supersnyggt schabrak som jag hittade i Hööks höstkatalog och som äntligen har kommit i butik, en svamt och massa klisterlindor från Biltema. Dom kostar bara 9:90 där!
 
 

Tack :D

Tjo!




Kom ihåg mig?