Sundbyholm

Idag var jag och Stina och kollade på hopptävlingar på Sunbyholms travbana. Roligt att se alla fina ekipage men det var riktigt kallt och haglade när vi åkte dit så vi var inte där så länge.
 
Ridpasset på Lill Uffe idag fick bli på ridbanan. Tog fram lite bommar som han fick trava över, det gick rätt bra men han var lite stutsig i mellan åt och försökte hoppa över bommarna. Jag tycker att hans skritt och trav har blivit mycket bättre än tidigare, de är inte lika markbundna längre. Det är roligt! Provade ett nytt bett idag som jag köpte igår, ett nova bett. Jag märkte inte jätte stor skillnad. Hans favorit bett är ett rakt med fasta ringar men jag tänkte prova det här för att ha något att variera med. Putsade sadeln, stövlarna och tränstet efter rispasset, det behövdes!
 
 

Blir jätte glad över att "lill-Uffe" och du har det bra!

Svar: Hej! Roligt att du hittade våran blogg. Ja vi har det bra, hoppas du har det med! :)
Tilde




Kom ihåg mig?